We zijn er de afgelopen tijd aan gewend geraakt om thuis te werken. Echter gaan de kantoren steeds vaker weer open en besteden we weer een aantal dagen per week op kantoor. Dit is voor de één een heerlijke ontwikkeling, zeker als je toch veel productiever bent met collega’s om je heen. Voor de ander had dit nog wel een paar maanden uitgesteld kunnen worden. Misschien ben je tijdens de pandemie een business begonnen, en ben je voor het eerst op zoek naar een kantoorruimte. BC Aalst (bedrijvencentrum) biedt kant en klare kantoren voor 2 tot 12 personen aan! Zo kun je lekker snel aan de slag.
Centraal toegankelijk
Ondanks het grote banenverlies de afgelopen tijd, is er ook veel nieuws uit de grond gestampt. Er is dus genoeg vraag naar kantoorruimtes. Ben je van plan om je te vestigen in de buurt van Gent en Brussel? Dan kan een kantoor te huur Aalst uitkomst bieden. Deze locatie is mooi centraal gelegen, voor medewerkers en klanten een belangrijke factor. Er is gratis parkeergelegenheid en als je niet de standaard openingstijden van 9:00-17:00 aan wilt houden heb je alle mogelijkheid daartoe. Je krijgt een persoonlijke badge, sleutel en code voor het alarm. Het kantoor is dus open wanneer jij wilt.
Nog meer voordelen?
Naast gratis parkeergelegenheid en een uitstekende ligging op de map, zijn er nog meer voordelen in dit bedrijvencentrum te genieten. Onder andere een centrale verwarming en airco, internet, meubilair en telefonie. Verstuurt je bedrijf regelmatig pakketten? Dan is een post service ook mogelijk! Door deze taken uit handen te nemen kun je tijdens je kostbare kantooruren volledig je aandacht richten op het groeien van het succes van jouw bedrijf. Overigens kun je naast een kantoor ook vergaderzalen en magazijnen huren. Zo kan je makkelijk alles op één plek doen.